Termékvisszaküldési tudnivalók

Itt jársz: ReBella Webshop » Termékvisszaküldési tudnivalók

Általános tudnivalók a termékek visszaküldésével kapcsolatban

Amennyiben a kézbesített áru nem felel meg annak, amit megrendeltél, visszaküldheted a törvényben meghatározott 14 napon belül indoklás nélkül, illetve kérheted cseréjét a weboldalunkon található feltételek alapján.

A megrendelt termékek bármilyen okból történő visszaküldése esetén az alábbiakat ajánljuk figyelmedbe:

  • A Trendpire Kft. nem vállal felelősséget azért a csomagért, ami a visszaszállításkor megrongálódik vagy elveszik. Emiatt azt ajánljuk, hogy az árut mindig megfelelően csomagold be és kérj igazolást a csomag feladásáról.
  • A visszaküldés költségei és rizikója Téged terhelnek. A csomag és az eredeti számla megérkezése után, 14 napon belül átutaljuk a rendelésed után kifizetett összeget.
  • A terméket az eredeti csomagolásában, a visszaküldési űrlap kitöltésével és a számlával együtt juttasd vissza hozzánk. Kérünk, hogy óvatosan bánj a termékkel, a tartozékokkal és a csomagolással, hogy ne okozzon fennakadást, ha a vásárlástól elállsz és visszaküldöd a terméket. Erre a periódusra mindenképp javasoljuk, hogy őrizd meg a termék csomagolását.
  • A visszaküldött terméknek elfogadható állapotban kell lennie, ne legyen megsérülve, összekarcolva, ne legyen poros, ne legyen széttépve a csomagolása. Amennyiben a visszaküldött termék állapota nem megfelelő, úgy az árának visszatérítésekor az értékvesztés mértékével arányosan csökkentjük a visszatérítendő összeget.

A vételár visszatérítése

A visszaküldött termékeket beérkezés után ellenőrizzük a fent leírtak tekintetében. Amennyiben a termék tökéletes állapotban van, az eredeti csomagolásában, úgy azonnal visszatérítjük számodra a vételárat.

Ha a terméken a nem rendeltetésszerű használat vagy sérülés nyomai mutatkoznak, úgy azok függvényében értékcsökkenést alkalmazunk. Amennyiben szükséges, erről természetesen értesítünk a visszatérítést megelőzően.

Sérült termékek / szállítási sérülések

Ha az átvételkor a csomagon sérülés látható, javasoljuk, hogy ellenőrizd a termék sértetlenségét még a futár jelenlétében. Ha megsérült a termék is, természetesen visszautasíthatod a csomag átvételét. Kérünk, értesíts minket az esetlegesen felmerült problémáról, hogy küldhessünk Neked egy másik, sérülésmentes terméket, amint lehet. Ha a termék sérült, vagy valami hiányzik a csomagból, kérünk, azonnal értesíts minket az info@rebella.hu címen. Amennyiben a sérülés szállítás közben keletkezett, kérünk, fotózd le a csomagot és a sérülést a csomagoláson, valamint a terméken és küldd el nekünk e-mailen. A szállítás közben keletkezett sérüléseket kérünk, legfeljebb 2 napon belül jelezd felénk.

Csomagolási hiba miatt ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy nem a megrendelt termék van a csomagban. Ebben az esetben kérünk, mihamarabb értesíts minket e-mailen az info@rebella.hu email címen, hogy mihamarabb gondoskodhassunk a csomag cseréjéről.

Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A visszaküldés díjának kifizetése minden esetben a Te kötelezettséged.

Minden esetben a csomagban található TERMÉKVISSZAKÜLDÉSI ŰRLAP kitöltésével tudjuk visszavenni a terméket. Ezen a nyomtatványon egyértelműen jelezni tudod a visszaküldés okát és azt, hogy a termék cseréjét kéred vagy a vételár visszatérítését.

Abban az esetben, ha már kidobtad a csomagban küldött Termékvisszaküldési űrlapot, arra kérünk, hogy töltsd le az alábbi linkről, nyomtasd ki és helyezd a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.

Termékvisszaküldési űrlap letöltése